Yönetim ve Genel

1. Sitemin satışları çok düşük, bunun için ne yapabilirsiniz?

– Satışı etkileyen birçok parametre olmasına karşın en sık karşılaşılan sorunlar sitenin güvenirliğine ve kullanılabilirliğine yönelik olup, bu sorunlar nedeniyle satışlar zayıflamaktadır. Sorunu anlamak için satış öncesi ve sonrası süreçleri ikiye ayırarak hem teknik hem de müşteri hizmetleri kapsamında detaylı inceliyoruz. Ne sorun var, ne yapılması ve nasıl yapılması gerekli şeklinde raporlama yapıyoruz. Dilerseniz sonraki ihtiyaçlarınızı bizimle tamamlayarak tam kapsamlı bir hizmet alabiliyorsunuz.

2. E-ticaret yazılımından memnun değilim, ne sunabilirsiniz?

– Yazılım konusunda 3 farklı çözümümüz bulunmaktadır. Partneri olduğumuz hazır paket ürünler, açık kaynak kodlu yazılımlar (magento, opencart, wordpress vs.) ve projenize göre size ait bir yazılım seçenekleri ile en doğru seçimi yapmanıza yardımcı oluyoruz. ERP ve XML entegrasyonu gibi karmaşık süreçlerinizi otomasyona bağlayarak daha kolay bir işletme deneyimi yaşayabilirsiniz.

3. Sizden hangi alanlarda hizmet alabilirim?

– E-Ticaret alanında ister yeni başlayın ister kurulu düzen olsun A’dan Z’ye her kapsamda çözüm bulabilirsiniz. Bunun için var olan çözümlerimizi veya katma değerli servislerimizi inceleyebilirsiniz.

4. Yönetim hizmetinin ücretlendirmesi nasıl yapılıyor?

– Ücretlendirme ikiye ayrılır;

1.Vergi öncesi net kar üzerinden anlaşılan komisyon oranı ile yapılan satışlardan hizmet bedeli tahsil edilmektedir.

2. İş yoğunluğuna göre aylık belirlenen bir sabit ücret karşılığında hizmet bedeli tahsil edilmektedir.

“Eticarette %40 Tasarruf edin” yazımızı okuyun

5. Sitemi yönetecek kalifiye personel arıyorum, yardımcı olabilir misiniz?

– Şirketimiz, personel işe yerleştirme hizmeti vermemektedir. Ancak, kalifiye personel bulundurma maliyetinden daha az ama daha profesyonel çözümler sunarak giderlerinizi düşürüyoruz. Yaptığımız araştırmalar sonucunda işletme sahipleri, personelin çok yönlü olmasını ve her şeye yetişmesini istiyor. Ancak, ortaya çıkan iş tatmin edici olmuyor. Personel kaynaklı zaman ve para kayıplarının önüne geçmek istiyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

6. Sitemi tanıtmak ve hatırlanabilir olmak istiyorum, en etkili pazarlama yöntemi nedir?

– E-ticaret dünyasında hedef kitlenize ulaşmak için birden fazla yol bulunmaktadır. En önemlileri ise elbette PPC servisleri (Adwords), SEO, sosyal medya ve e-posta pazarlama olarak belirtebiliriz. Her pazarlama kanalını kullanmak giderlerinizi yükseltebilir ama kanallara özgü doğru çalışmalar ile gelirlerinizi arttırabilirsiniz. E-mağazanız için en uygun dijital pazarlama kanalını seçmek ve en doğru sonuçları verecek şekilde uygulamak için hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

7. Satış sonrası hizmetlerimin verimliliğini nasıl ölçerim?

– Satış sonrası hizmetlerin verimliliğini kontrol etmek ve ölçmek için Gizli/Hayalet müşteri hizmetimiz ihtiyacınız olan bilgileri size sunar. Müşterilerinize sunulan hizmetin kalitesini arttırmaya yönelik çok etkilidir. Doğru personeli doğru yerde kullanabilmenizi sağlar ve personelin performansını arttırır. Personelin aldığı eğitimleri veya süreçleri doğru uygulanıp uygulanmadığını kontrol edebilirsiniz.

8. Siteme genel bir kontrol yaptırmak istiyorum, siz yapıyor musunuz?

– Bu konu için özel olarak hazırladığımız ve 9 kategori üzerinden 5 farklı seviyede değerlendirme yaptığımız E-Ticaret Check-Up hizmetimizi kullanarak sitenize tam kapsamlı bir denetim yaptırabilirsiniz. Projeniz deneyimli sektörel uzmanlar tarafından değerlendirilerek kısa süre içerisinde size raporlanmaktadır. Detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

9. Sizinle çalışabilmek için kullandığım yazılım önemli mi?

– Sipariş, ürün, kampanya yönetimi ve entegrasyon gibi temel ihtiyaçları karşılayabilen her yazılım ile size hizmet sunabiliriz.

10. E-ticaret personelimi eğitmek veya yetiştirmek istiyorum, konu ile ilgili çalışmanız var mı?

– Kurumlara özgü tasarladığımız yerinde eğitim hizmeti ile e-ticaret ve dijital pazarlama alanında 30’ a yakın konuda personelinize veya yönetim ekibine göre programlarımız mevcuttur. Aynı zamanda birçok üniversite ve mesleki kuruluş ile yaptığımız eğitim çalışmaları neticesinde 3 saat ile 600 saat arasında düzenlediğimiz eğitim programlarına da katılabilirsiniz. Güncel etkinlikleri takip etmek için e-bülten aboneliğinizi şimdi başlatın.

Servisler ve İçerik

1. E-Ticaret Yazılımı

E-ticaret projelerinin işlevselliği ve güvenliği açısından kritik önem derecesine sahip olduğu kabul edilen temel hizmetlerden biri yazılımdır. Hizmetimizin kapsamı son derece geniş olup, kendi içerisinde çeşitli uygulamalardan oluşmaktadır. Teknolojik anlamda Php ve .Net üzerine geliştirdiğimiz yazılımlar en az 2 yıl boyunca geliştirme ve teknik destek garantisi ile sunulmaktadır.

2. Tasarım ve Dizayn

Arayüz, şablon ve banner gibi ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü tasarım bilgisini ve tecrübesini sizinle paylaşmayı bekliyor. Yapılan çalışmaların hepsi beğenme garantisi ile sunulmaktadır.

3. Sosyal Medya Pazarlama

Aktif tutulan sosyal mecralar müşterilerinizin satın alma kararını olumlu yönde etkilemektedir. Özellikle kampanya ve içerik duyuruları paylaşarak hedef kitlesi ile etkileşime geçmek isteyen markalar bu mecralarda varlıklarını sürdürmektedir. Yeni müşterilere ulaşmak ve var olanı elde tutmak için entegre kampanyalar düzenliyor ve satışlarınıza katkı yapmasını sağlıyoruz. Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin en sevdiğimiz online mecralardır.

4. E-Posta Pazarlama

Yeni müşteriler kazanmak ve hatırlanabilir olmak için e-posta pazarlaması çok sık tercih edilen uygulamalardan biridir. E-posta veritabanını büyütmek veya segmente etmek için çeşitli kampanyalar geliştiririz. Size özel hazırlanan e-posta şablonu, görsel ve içerikler ile gönderdiğimiz fırsat bültenlerine en fazla geri dönüşü almak için tüm kontrolleri yaparız. Gönderim sonrası raporlama ile kimin, nereden, hangi cihazdan, kaç kere açtığını detaylı bir şekilde görebilirsiniz.

“E-bülten ile hedefi 12′ den vurun” yazımızı okuyun

5. Arama Motoru (SEO & SEM)

İnternet dünyasında görünür ve bulunabilir olmanın önemini çok iyi biliyoruz. SEM ve SEO (Arama motoru pazarlaması ve optimizasyonu) konusunda uzman ekibimiz ile güncel içerikler, değişen algoritmalar, tıklama maliyeti gibi kavramlar sorun olmaktan çıkıyor ve sizin adınıza en doğru seçimi yaparak etkileşimli yüksek trafik almanızı sağlıyoruz.

6. İçerik Düzenleme ve Geliştirme

Arama motoru ve Hedef kitle açısından oldukça öneme sahip olan metinsel içerikleri üretirken geniş sektörel tecrübemizden faydalanırız. Böylece hatasız, anlaşılır ve hedefine uygun içerik üretilmiş olur. Gerek ürün açıklamalarının düzenlenmesi gerekirse de kampanya içeriklerinin oluşturulmasında titiz davranılır.

7. Ürün Fotoğrafçılığı

Müşterileriniz ürünlere dokunamadığı için, satın almadan önce en ince ayrıntısına kadar incelemek isteyeceklerdir. Kalitesi yüksek, birden fazla resmi olan ürünlerin satış kabiliyeti çok yüksektir. İşletmenizin ürünlerine göre 360 derece, mankenli, beyaz fon, hayalet çekim, dekupe işlemleri uygulanmaktadır. Resimler özel olarak sıkıştırılır ve optimize edilir. Böylece sitenin açılış hızını arttırır ve SEO kabiliyetini yükseltiriz.

8. Entegrasyon

İşletmenizi yönetmek için kullandığınız muhasebe programını, crm veya erp sistemini e-mağazanıza entegre edebilirsiniz. Böylece müşterileriniz mağazada olmayan ürünü sipariş etmez. Siz de gelen siparişleri otomatik olarak sisteminizde görerek işleri kolaylaştırmış olursunuz. XML entegrasyonu ile ürünlerinizi başka firmalara daha kolay satarsınız veya başka firmanın ürünlerini sorunsuz olarak sisteminize eklersiniz.

Performans

1. İşimi neden internete taşımalıyım?

  1. Kurumsal İmajınız güçlenir
  2. 24 Saat Erişebilir olursunuz
  3. Müşterilerinize daha iyi destek verirsiniz
  4. Düşük giriş maliyeti ile kolay geçiş
  5. Yeni satış ve pazarlama kanalınız olur
  6. Her yerden erişilebilir olursunuz
  7. Operasyon maliyetlerini düşürür
  8. Yurtdışı piyasalara açılabilirsiniz
  9. Alışveriş alışkanlıklarının değişmesi

2. E-Ticaret ciromu arttırmak için neler yapabilirim?

  1. Mevcut iş süreçlerini analiz etme
  2. Hedef ve strateji geliştirme
  3. Sosyal medya ile etkileşim
  4. E-posta pazarlama ile etkileşim
  5. Ürün fotoğraflarını geliştirme
  6. Site kullanılabilirliğini arttırma
  7. Kampanya ve etkinlikler uygulaması
  8. Lojistik ve müşteri hizmetleri iyileştirme
  9. Yapılan işlerin verimliliğini ölçme

3. E-Mağazamı yönetirken önceliğim ne olmalıdır?

  1. Sitenin aktif içerik üretmesi
  2. Kampanyaların düzenlenmesi
  3. Yenilenen grafik ve metin çalışmaları
  4. Mağaza ziyaretçilerinin arttırılması
  5. Siparişin doğru alınması ve iletilmesi
  6. Yenilik ve kampanyaların duyurulması
  7. Müşteri ilişkileri yönetimi
  8. Sitenin denetim ve kontrolü
  9. Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi

4. Dışarıdan destek almanın ne avantajı vardır?

  1. Denetim ve yönetim kolaylığı
  2. Hedefler ve stratejiler ile ilerleme
  3. Motivasyonel katkı
  4. Finansal katkı
  5. Personel eğitimi
  6. Zaman tasarrufu
  7. İş yoğunluğunun optimize edilmesi
  8. Network etkisi ve desteği
  9. Profesyonel hizmet